När jag har en bild i huvudet....

 
...... Och det inte blir som jag tänkt mig. Men jag gillar de här bilderna ändå. Jag gillar hur fokuset hamnar på olika ställen i varje bild. Gräset som får fokus, en suddig Hanna. Jag gillar det!
Jag är för övrigt så trött nu. Det har verkligen varit en intensiv helg med fullt ös från tidig morgon till sen kväll. Imorgon blir det jordgubbsplockning med Sofia och en långpromenad. Den ena bilen ska även till verkstan då det är en spricka efter ett stenskott som inte gått igenom besiktningen. Ja så mycket vila blir det kanske inte imorgon. Men bara tre arbetspass kvar och har känslan av att dagarna kommer gå jättefort.
1 Fru Eriksson:

skriven

Fina ... ❤️

Svar: <3 <3 <3
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Vad kul med jordgubbsplockning och ha en fin dag! :-D Kramis

Svar: Tack detsamma!
Hanna

3 Frida G Svensson:

skriven

fotar du med självutlösare då eller har du fjärrkontroll?

Svar: Jag har självutlösare men skulle vilja ha fjärrkontroll.
Hanna

Kommentera här: