Idag är det dags igen

Jag, Rickard och Marcus åker ner till Öland för att springa det årliga Victorialoppet. Det blir tredje gången som jag springer nio kilometer. Min officiella målsättning är att slå tiden från första året. Då sprang jag i tempot 5,19min/km. HÄR och HÄR finns racereports från 2015 och 2016 om du vill läsa. Jag har även en hemlig målsättning men den kommer vara just hemlig, hehe. Inte ens Rickard får veta. Racereport kommer såklart imorgon.
1 A M:

skriven

Gud så kul, duktigt!!
sv: jag med!! Har verkligen fått upp ögonen för palmblad!!
Kram <3

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Åh, nästan mina trakter ju! Bor i Kalmar :) Grymma ni är!!

3 Anonym:

skriven

Åh va roligt. Grattis. :D

4 Mirre Sweetwords:

skriven

Härligt duktig du är

5 marianne cargus:

skriven

Hoppas loppet gick bra....det är väl lättsprunget på öland -inga backar 😉

Svar: Jo lite backar finns det allt. Jag är nöjd med loppet. :-)
Hanna

6 sara:

skriven

Vad roligt! :)

Kommentera här: