En ny rutin

Igår kväll gick jag och la mig redan vid halv nio och somnade då som en sten. Jag var så trött men vaknade pigg och utvilad vid sju i morse. Jag började med en ny rutin i söndags. Minst tjugo minuters stretch varje dag är tanken och det känns redan så skönt i kroppen. 
Lite senare ska jag och Rickard köra lite parstyrketräning. Det har jag bestämt iallafall men han har säger säkert inte nej, haha.
 
1 SaraAC:

skriven

vilken bra rutin! jag kanske ska försöka börja byta ut mina morgon-corepass till stretch ibland. jag har märkt att jag också tkr det känns skönt för kroppen vid stretch, ett annat lugn liksom.

Svar: Du kan kombinera. Kör ditt corepass och sedan stretcha. Att stretcha sliter inte på kroppen på samma sätt som ett vanligt träningspass gör. :-)
Hanna

2 Mirre:

skriven

Så bra rutin och så vig du är =D

3 birgitmaria:

skriven

Bra idé!

Svar: Kul att du tycker det.:-)
Hanna

Kommentera här: