Tisdag

Igår var jag hemma först vid halv elva. Jag åkte tidigt till jobbet vid sju. Det blev ingen mjukstart där direkt. Vi gick en man kort...  Direkt efter jobbet möttes vi upp hos Rickards pappa som ville bjuda på smörgåstårta eftersom han fyllde år. Efter ett par timmar där så åkte jag för att hämta upp domarkollegor. Det är byggen överrallt i stan så vid samma gatukorsning satt jag fast i en kvart. I tid på arenan var vi som tur var ändå. Det var en helt okej kväll.
Idag börjar jag jobba vid två och solen skiner. Barnen vill till badet och den här veckan är lite sista chansen. Badet stänger helt på söndag. Det kan jag tycka är lite tidigt. Augusti ut tycker jag att det kan vara öppet. Kanske inte hela dagen men iallafall på eftermiddagen/kvällen. 
 
1 Eleonora Adriana ♥:

skriven

Mums!

Svar: Hur gott som helst!
Hanna

2 Days by Johanna:

skriven

åh det där ser smarrigt ut!

Tidigt de stänger, här brukar de ha öppet augusti ut, men när skolan börjat, kvällar och helger :)

Det känns så tråkigt fler råkat ut för samma som vi, men skönt och vet jag inte överreagerar iaf. Jag hoppas vi kan ha en bra dialog imorgon!

Svar: De kommer visst ha extra öppet upptäckte jag häromdagen när vi gick dit.
Hanna

Kommentera här: