En härlig lunchstretch

När jag inte stretchar efter löppass och fotbollsmatcher blir jag så kort och stel i baksida lår. Den här stretchen som jag visar i klippet nedan är rena drömmen benen. Kanske inte just under tiden men känslan efteråt är härlig.
 
1 Susjos:

skriven

Aj, det känns nog rejält på baksidan av låren, och är säkert bra! Jag joggar en hel del på sommaren när jympan har paus, och jag borde absolut stretcha mera...så tack för tipset!

Svar: Ja det känns verkligen men stretchen lättar verkligen upp stelheten. Berätta gärna vad du tyckte. :-)
Hanna

2 Ditte:

skriven

Visst är det viktigt att stretcha efter ett löp eller styrkepass. Några av dina övningar ska jag allt ta att prova. (Numer kan jag p.g.a. ryggbesvär inte längre springa men jag går mellan sex ochb åtta km /dag och tränar styrkan just vid ett utegym. Men stretchningen ökar också smidigheten och det behöver jag verkligen.
Tack för bra tips.

Svar: Kul att du gillar mina tips!
Hanna

3 Tove:

skriven

Super fin blogg! Hoppas du har haft en grym dag!

4 Netti Starby:

skriven

Jag är så sjukt dålig på att stretcha och fy skäms på mig! :-D Kramis

5 Ida:

skriven

Men vad härligt, kul med en video med! Ska jag absolut testa på!

6 line:

skriven

herlig!

7 mamma c:

skriven

Det där skulle jag behöva göra nu när vi cyklat in till Torrevieja och tillbaka. Kram mamma c

8 ullie:

skriven

fin blogg
ja men o träna men det där såg ut som träningsvärk sen =) kram kram

Svar: Nä, det där får jag inte träningsvärk av. En härlig avslappnande stretch är det. :-) Men någon annan kanske får träningsvärk av samma övning.
Hanna

9 Julia:

skriven

Få ta och testa!

10 Amanda:

skriven

Sån skön rast<3

Svar: Det var härligt!
Hanna

11 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Åh, är också stel i de musklerna så ska helt klart testa den övningen jag med! :)

Svar: Ja gör det! Skriv gärna vad du tyckte. :-)
Hanna

Kommentera här: