Löpning på bana

Jag och Rickard åkte till löparbanan i stan och sprang dels löptest med en domare som inte kunnat springa tidigare och därefter så skulle Rickard springa ett pass i sitt tempo. Han sprang för skoj skull elitdomartestet och jag hängde med. Det är ett högt tempo som ska hållas och vi gjorde så att jag sprang en intervall och vilade två intervaller. Jag fick verkligen upp flåset, en mycket bra utmaning och ett bra sätt för mig och Rickard att kunna träna tillsammans men ändå på våra respektive nivåer. Helgens matcher känns inte alls så jag har verkligen återhämtat mig snabbt. Rickard har gjort ett träningsschema åt mig så det ska jag skicka iväg till min coach så han får se hur planen för min träning kommer se ut. Fart, explosivitet och snabbhet är fokuset nu. Halvmaran kommer jag klara i den form jag är i så att byta fokus är inget problem. 
 
 
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grymt! :D Själv har jag verkligen sämst kondis, bara styrka som gäller här, hehe. Börjat jobba på det dock, även om jag tycker det är dötrist med cardio :)

sv: Vad roligt att höra :D

Kommentera här: