Kläder efter väder - går det?

Är det bara jag som tycker att det är lite svårt att klä sig nu? Kläder efter väder känns nästan omöjligt när det från ena stunden till den andra pendlar mellan varmt/kallt, snö/regn och solsken. Just det, vi slänger in lite hagel också. Vinterjackan har jag inte plockat undan än och snart är det maj.
Ikväll ska jag ut och döma fotboll igen, den här gången som assisterande och jag tänker klä mig varmt. Frysa är det sista jag vill.
Önskar er en härlig tisdag!
1 Esmeralda:

skriven

Det är sjukt svårt att klä sig efter väder. Som du säger mycket pendlande mellan olika väderslag varje timme hahha.

2 EVELINA:

skriven

Helt lätt är det nog inte, håller med dig! Särskilt svårt tycker jag det är att veta vad man ska sätta på sitt barn/bebis, ena stunden är jag rädd han ska få för varmt och nästa för kallt och så blir det något mittemellan i klädväg :)

3 Fru Eriksson:

skriven

Joodu...Jag tycker det är fruktansvärt svårt nu med skor/kläder fast då har jag svårt med strl oxå efts. jag måste shoppa på barnavd.i mindre strl avskyr´t 😞 ...
/Ha en fin dag!

4 Mirre - Sweetwords:

skriven

Hehe idag har jag varit blöt mestadels tycker jag, trots att jag haft bra kläder

5 Kia:

skriven

Jo, vädret är ju lite ombytligt just nu så inte helt lätt! Vinterjackorna har jag kvar men lagt undan vinterskorna, vilka jag kan sakna ibland på morgonen när jag pysslar med kaninerna....
Ha det bra.
Kram Kia

6 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Det är skitsvårt!! Haha. Solen kan stråla och vara sådär vår-varmt när man går hemifrån, någon timme senare har det växlat om till blåst, kyla och ösregn. Aprilväder deluxe!

sv: Ja, det är ju så GOTT! :)

7 birgitmaria:

skriven

Inte när man är i Hamburg iaf...

8 Netti Starby:

skriven

Jag tycker också att det är jättesvårt med ytterkläder just nu så det är du inte ensam om! :-D Kramis

9 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Hah JA, det är helt omöjligt att klä sig just nu! Speciellt med tanke på att jag jobbar på förskola denna vecka och vi är ute nästan hela dagarna. Vet knappt hur jag ska klä mig själv, och så ansvarar jag även för att tjugo små barn ska klä sig klokt ;)

Kommentera här: