En ledig dag har nog aldrig varit så efterlängtad

För ett år sedan idag var det varmt och skönt. Vi hade plockat fram utemöblerna och kunde sitta och njuta av solen och en iskall smoothie. Idag är det sex plusgrader, himlen är grå och det regnar. Jag är glad över att jag inte behöver gå ut mer idag. Visst låter jag positiv men jag är så galet trött. Jag är så där trött att jag skulle behöva tandpetare för att hålla upp ögonen. Eller nu överdriver jag en aning...Att döma cup och vara iväg fyra dagar och sedan komma hem och direkt jobba ett delat pass plus två dagar till tar verkligen på krafterna. Jag är ledig imorgon och jag ska verkligen njuta av varje minut.
Imorse snoozade jag i godan ro och när jag väl kommer upp ur sängen slår det mig att jag börjar en halv timme tidigare än vad jag tänkt mig. Då blev det fart på benen ska jag säga. På med lite smink och så käka frukosten som jag förberett: overnightoats med mango. Mår du bra?
 
 
 
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Oh så härligt med en ledig dag =D

2 NORRSKEN EMMA:

skriven

härligt med sol, vi har snöstorm :D :D

ha en bra dag
kram

Svar: Det är grått och regnigt idag. 😞
Hanna

Kommentera här: