Jag behöver bli snällare mot mig själv....

....Så därför har Caroline lånat mig den här boken. Hon har själv läst den några gånger och den har verkligen hjälpt henne. Jag återkommer såklart med vad jag tycker när jag läst klart.
1 Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

skriven

Kan skriva under på din rubrik ;)

Svar: Ja, det är många som kan det. <3
Hanna

2 sari:

skriven

Skulle behöva detsamma för mig, är alldeles för hård och självkritisk men det kan man säkert jobba på!

Svar: Klart man kan jobba på det. Det handlar om att inte låta de negativa tankarna ta över utan att arbeta med sitt eget sätt att tänka.
Hanna

3 ISA:

skriven

JA!! återkom med betyg!! detta MÅSTE jag lära mig också..

Svar: Ja det kommer jag göra. Hittils har jag lärt mig mycket. Återkommer med en utvärdering senare.
Hanna

Kommentera här: