Pilates bland höstlöven

Det kan vara svårt ibland att veta hur man ska göra en övning utifrån en text så därför har jag spelat in det här klippet med övningarna som jag la ut förra veckan. Den här gången utan min pilatesring. Jag känner mig så irriterad för jdet här har jag gjort om tre gånger. Inte för att det gick dåligt utan för att den första gjorde jag inomhus och det blev suddigt. Den andra fick jag göra om för efter halva så försvann bilden men man hör mig prata. Den tredje missade jag en detalj: jag glömde rulla ner mellan den näst sista och sista repetitionen.  Det får inte ni glömma 
Haha, snygg stillbild men den bjuder jag på. :-D
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vad härligt det ser ut!

Svar: Härligt men kallt. :-)
Hanna

2 Veronica Pettersson:

skriven

Underbar bild!

Sv: Ååh, såå kul! Vad var det för föreläsning? :D

Svar: Jag jobbar för ett företag som heter Forever Living Products. Vi gick igenom företagsformen, fick tips, trix, motivation och inspiration.
Hanna

3 Kattis:

skriven

Härligt att vara utomhus och det blir tydligare med en video än bara text och stillbilder!:)

Svar: Precis, jag tänkte att det skulle bli lättare att följa när jag visar i video istället. :-)
Hanna

Kommentera här: