En utmaning till mig själv

Visst är min pilatesstjärna snygg! Vill ni veta hur det ser ut när jag försöker med samma sak på min svaga sida? Klart ni vill, hehe.
Så här.
Eller så här.... Jag kan ju låtsas att det var meningen, hehe.
Jag tänkte nu ge mig själv en liten utmaning. Om en månad ska jag vara lika stark i min högra sida som i min vänstra. Hur ska jag lyckas med det då? Olika plankor på sidan och pilates. Jag läste en studie för ett tag sedan som visade att de som tränar pilates regelbundet är mer jämnstarka än de som inte gör det. Häng med ni också. Mitt mål är att bli lika stark i båda sidor (såklart!). Det är ett måste för att undvika skador.
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grymt! :)) Utmaningar är alltid peppande!

sv: Tack så mycket :*

Svar: Ja, absolut. Jag tänkte ta tag i några övningar nu. :-)
Hanna

Kommentera här: