Familjekväll

Idag har jag känt mig så pigg och utvilad, även när klockan ringde vid sex. Jag somnade framför tv:n i Rickards knä igårkväll och så vaknade jag till vid tio och gick då och la mig i sängen. Så skönt som jag sov i natt har jag inte sovit på väldigt länge.
Ikväll fixade Rickard till varm smörgåstårta med bacon, purjolök och cremefraiche i och så ost och körsbärstomater på toppen. Det är enkelt att göra, rör ihop ingredienserna och lägg emellen och sen bara in med den i ugnen.
Vi hade en mysig familjekväll tillsammans med barnen och pratade lite om hur barnen var som små. Som Samuel till exempel som somnade som bäst när jag strök honom på näsan, Alex med sin snuttefilt med blå och rosa elefanter. Det är kul att tänka tillbaka på det samtidigt som jag slås av hur fort tiden går.
1 Eleonora Adriana ♥:

skriven

Mysigt :)

2 Netti Starby:

skriven

Vad mysigt! Kram

3 birgitmaria:

skriven

Så mysigt!

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh vad allt det där såg gott ut!

5 anna:

skriven

Varm smörgåstårta är ju galet gott :)

6 Lise Korsedahl :

skriven

Men va mysigt att ha en kväll som det och bara blicka bakåt. Det är alldeles för sällan man gör det 💛

7 Maria at inredningsvis:

skriven

Översta bilden är bara MMMMM yum :) hoppas du haft en bra helg trots allt snöblasket.

Idag har jag Alla hjärtans tips på bloggen!

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Kommentera här: