Hello måndag

Eller kanske godnatt. Det har verkligen varit en lång dag idag. Jag började jobbet klockan sju och så var jag där till fyra och då blev jag direkt hämtad av en domarkollega för att döma match i Norrköping. Det var en riktigt tuff match så det var kul.
Rickard skickade sms till mig och undrade vad jag ville äta och jag skrev bara något gott. Bra svar verkligen men när jag kom hem hade han fixat köttfärssås och grönsaker till mig. Det ser kanske inte märkvärdigt ut men det var precis det jag behövde. Jag har krupit upp i soffan och ska varva ner nu så jag kan somna senare. Tre lediga dagar från jobbet har jag framför mig och på de här dagarna kommer det hända massor med kul! Möten, utbildning och en tripp till Stockholm, ser verkligen fram mot alltihop.
Hoppas ni haft en härlig dag, den sista måndagen i augusti. Snart skriver vi ny månad och hösten är verkligen i antågande.
1 Heléna:

skriven

Så du har varit här i stan idag alltså :D
Så gott med köttfärssås och grönsaker!
God natt :D
Kram <3

Kommentera här: