Fredagsfeeling

Idag har det varit så galet varmt! Det var nästan som att gå in i en bastu. Drog på mig en av sommarklänningarna i garderoben. Vem vet hur länge till de kan användas innan det blir höst på riktigt. Jag känner mig så glad och pirrig. Underbara helg!
När jag kom hem från jobbet så blev det ett snabbt mellanmål och så packa väskan för att döma fotboll i Norrköping med Rickard och Laura. En riktigt rolig match, ett derby. Jag känner mig så trygg som assisterande. När jag är där på kanten vet jag vad jag ska göra, vad som förväntas av mig. Jag vet vad jag kan, en skön känsla. Den vill jag på fler områden i livet och dit ska jag ta mig.
Min kvällsmat efter matchen: bananpannkaka med massor med jordnötssmör och kokos. Jag var så sugen på det att jag bara var tvungen att ha. Mums! 
Sköna och bekväma kläder är på och så ska jag krypa ner i soffan nu.

Kommentera här: