Sammanfattning av träning och dagens pass

Förra  veckan blev det verkligen kvalitet i mina träningspass. Det känns gött att kunna vara igång igen på nästan samma nivå som innan skadan. Två intervallpass, 200 meter och 1000 meter, ett tempopass och så lite jogging i skogen i förrgår. Fredagens pass avbröt jag men det känns bra ändå.  Vilan som blev då och den alternativa träningen jag kört i helgen var precis vad jag behövde för att inte höften skulle paja igen. Fyra pass pilates har det blivit också.
Idag stack vi ut i skogen och körde samma variant som förra veckan: 1 kilometer uppvärmning, 3 km tempo och sedan nedvarvning. Det gick verkligen undan att springa idag, bara en veckas träning har gett resultat på kilometertiderna. Jag är riktigt nöjd med känslan i kroppen. Glad tjej!
1 Maria:

skriven

Oj vad du är duktig...kämpa på.
Kram

2 Boel:

skriven

Duktig du är! :D grymt kört!

3 Lotte:

skriven

Jag tycker du är grym i din träning!! Själv har jag inte sprungit på 2v nu för en jävla förkylning :-(
http://lotte4.blogspot.se

4 Emma:

skriven

Du är så duktigt med din träning. Jag längtar efter att komma igång igen, väntar bara på bebben nu:) Kram Emma

5 anna:

skriven

så härligt att det går bra och att du känner dig nöjd

6 Ramona:

skriven

Hejsan :)
Vad duktig du är. Kram

7 --------> Nettan <-------:

skriven

Härlig blogg du har :) :)

http://nouw.com/Nettan

Kommentera här: