En varje år

Jag tycker det är kul att ha en ny adventsljusstake varje år. Jag tittade i mitt arkiv hur ljusstakarna har sett ut genom åren.
2015 Årets. Den lätt finaste. Jag är verkligen inne i en guldperiod, har alltid varit silvertjej men det är ändrat nu. En vanlig bricka och guldiga ljusstakar, kottar och så dubbelhäftande tejp så "snön" fastnar och inte far omkring.  
2014 Grön mossa och blockljus
2013 Sten, pärlor, kuber och vanliga kronljus.
2012  Lite mer traditionell stil (och tråkig). Svampar och äpplen. Inspirationen med sockerbitarna fick jag från jobbet. Snyggt med blommig vaxduk mitt i vintern...
1 Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

skriven

Vad mysigt ni har det :)

2 ullie:

skriven

tycker o xå mina blir lite olika vart år man får nya ideer.

ha en fin start på veckan kram

3 Sussi - Livet i söder!:

skriven

Jag vill aldrig heller köra samma. Om jag använder samma ljusstake kör jag olika dekorationer =) I år sålde jag faktiskt två adventsljusstakar jag haft i ett par år, då jag är trött på dem. Jag brukar dock oftast ha 2, en med smalare typ kronljus på matbordet och sen en med blockljus på soffbordet som man kan ha tänd lite längre =)

Svar: Det är ju så mysigt att tända ljus!
Hanna

Kommentera här: