Fifty shades of grey

 Finns HÄR.
Igår tittade vi på filmen ovan. Jag tycker den är helt sjuk, samtidigt som jag satt och skrattade bitvis åt hur pinsam den är. Inte sexscenerna, de är hemska. Jag fattar inte att människor vill göra sådant frivilligt. Samtidigt har filmen något som fängslar och trots att Christian verkligen dominerar Ana så släpper hon inte sin fria vilja, hon är stark och bryter med honom. Jag tänkte beställa böckerna för jag vill veta hur det går. Om han kan göra upp med sitt förflutna och förändra sig och om hon släpper sin fria vilja.
1 maria at inredningsvis:

skriven

Jag tycker storyn är sexig MEN de skådisarna har ju NOLL kemi som två trädockor jag ville ju se PASSION nej det blir 0 poäng av fröken Inredningsvis haha :)

jag önskar dig en härlig helg.

Idag har jag spa tips på bloggen :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

2 linah:

skriven

jag såg filmen för några veckor sen, och jag tyckte den var jättedålig faktiskt.

Kommentera här: