Nytt projekt

Jag är med i en köpochsäljgrupp på Facebook och när annonsen på denna skrinda lades ut var jag snabb att klippa den. Den behöver mycket kärlek, jag ska slipa den och måla om den. Vitt är givet men jag funderar lite på om den ska vara fortsatt blå på sidorna eller om jag ska välja en annan färg. Vad tycker ni?
 
1 NICOLE:

skriven

Spännande att se vad du hittar på :)

2 ISA:

skriven

SVAR: Nej känner jag på den känslan. Det är okej om man "bara" ska hem, men så jobbigt om man vet att man måste gå runt i det där blöta sen. haha! hoppas det var rätt varmt ändå!? ;)

3 Ida här och nu:

skriven

Men så fin! Svårt de där med färg. Kan tyvärr inte råda dig. Men tror att den kommer bli fantastiskt fin. Kram

4 Netti:

skriven

Jag skulle måla den helvit! :-D

5 Julia Wisniewska:

skriven

Åh vad spännande! Eftersom jag älskar vitt skulle jag nog välja att måla om hela till vitt men det är ju jag haha:)

6 Johanna Utterberg:

skriven

Vilken fin skrinda! Kul med litet målarprojekt!

7 Emma Engström:

skriven

Tycker den ska vara blå på sidorna så som den är! Spännande :D

8 Anna:

skriven

Åh, det kan bli riktigt snyggt!

9 prietha:

skriven

man fyndar så mycket i köpsäljbyt grupper!

10 Madeleine:

skriven

Jag skulle målat hela vit :)

Madeleine

11 Sanna | Beauty & Design:

skriven

Åh vad spännande :)

Kommentera här: