Fredag

Sista helgen i januari och det känns inte helt fel med att avsluta den med en treledighet. Jag har pluggat ganska så ineffektivt men det tänkte jag ta igen ikväll när barnen sover och Rickard jobbar. Jag har börjat skriva lite på kompletteringen: hur jag har tänkt kring mina referenser och vad jag gjort för att hitta material. Ett tempopass på löpbandet har det blivit också. Det var jobbigt men sprang längre i den farten än vad jag brukar så jag är nöjd.
Linne New Look
Ankelboots Bianco
Sjal By Marlene Birger
Jag tänkte förbereda lite mat nu och sen är det läggdags för Ida, hon har åkt på en förkylning så energin är inte på topp. Hoppas ni får en mysig fredagskväll.
1 Oskrivna blad:

skriven

Blev riktigt sugen på scarfen men satte i halsen när jag såg priset ;-) Men snygg var den!!

Svar: Ja visst är den snygg. En sån man bara kan drömma om just nu...
Hanna

2 RMCK - en skönhetsblogg:

skriven

Riktigt snygg kjol!

3 Robex Lundgren:

skriven

fin blogg

4 BEAUTYKEY.se - ny skönhetsportal:

skriven

Snyggt!

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Fina grejer :)

Kommentera här: