Tyst

Här har det varit tomt. Men det har hänt lite sen igår. Dömt fotboll med Laura och Lovisa, det är duktiga tjejer.
Jag, Alex och Ida var och tittade på fotboll när brorsan dömde. Det var kul, han gjorde en bra match. Barnen tittade inte förstås, de hade gräskrig.
Idag var vi i valla med tre andra mammor. Solen dök upp så jag passade på att ha shorts. Det var verkligen en perfekt dag.
Ida plockade blommor och "hjärtan"
Mina nya träningstights kom idag, så snygga och de ser jag fram mot att ha på mig när jag springer mot snabbare tider i spåret.
 
 
 
 
1 anna:

skriven

Härligt :) Vilka snygga träningsbyxor, de var läckra

2 angus:

skriven

Super snygga!

3 Jagger :

skriven

Gräskrig ☺

4 birgitmaria:

skriven

Snygga shorts och snygga tights!

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Många härliga bilder! :)

Kommentera här: