Dömt match

Idag har jag varit på Linköpings arena och dömt fotboll, klass 3 (reservlagsserien på herrsidan). Jag tycker om att springa på konstgräs men idag fick jag erfara konstgräsets nackdelar. En spelare fastnar på något sätt i gräset och bryter fotleden. Det var inga ojustheter kring situationen utan enbart otur. Det blev en kvarts uppehåll där i väntan på ambulans och vård på plats. Själva matchen gick riktigt bra, det var kul att vara igång igen efter sommaruppehållet. Glad är jag också över att höften som jag har haft lite problem med höll utan några problem alls.
 
1 Josefine:

skriven

Aj aj! Stackarn! Men vad kul att matchen gick bra iallafall :)

2 Rickard:

skriven

Kul att matchen gick bra. Jag hade match i Jönköping och det gick okej, men jag tror du gjorde en bättre insats idag.

Kommentera här: