Min lilja

 Minns ni det här inlägget? Jag skulle flytta på mina små lökar (en afrikansk lilja). Jag gjorde aldrig det för det var en bonus att de överhuvudet taget tog sig igen. Så därför beslöt jag mig för att experimentera.
Nu ser det ut så här och jag hoppas att alla blommar. Så fint det kommer bli då!
Så här vackra blommor har den.
 
1 anette:

skriven

Mycket vackert. You did it! Kram Anette

2 frida svensson:

skriven

åh WOW! min absoluta favoritblomma! så vacker!

3 Kollegan Hanna:

skriven

Spännande. Kul med så mycket blogginlägg! Ha en trevlig valborg! Kram

4 ✫ Fru Eriksson:

skriven

Vacker blomma den har ♡ ...

5 Ett rött monogram:

skriven

Så fina liljor.
Tack för hälsningen och ha en rolig
valborg.
Kramar/AM

6 Mikaela:

skriven

Det är så härligt att odla själv :)

7 MiaC:

skriven

Men ååå vad härlig, en sådan måste jag plantera... =) Kram kram Mia

Kommentera här: