Tisdag

Cykelturen i morse var svinkall, behöver bättre vantar. Men det var samtidigt skönt, jag kom till jobbet pigg och klar i huvudet. Jag gillar verkligen cykeln det går undan i jämförelse med den gamla. Jag är lite knäpp men jag tävlar lite i huvudet mot andra cyklister. " Hon ska inte få komma om mig"  kan jag tänka. 22km cykling avklarat idag. Det var dagens träningspass det.
Har ni också märkt det att tomaterna inte mognar i år? Det är likadant på jobbet, eller där har de mognat men väldigt långsamt. Märkligt är det.
Kvällsmat: kyckling i ugn med bacon, kalkon, svamp (färska champinjoner, taggsvamp och olika soppar), massor med ost och massor med grädde. Hemgjort pizzasallad och ris till. S.Å. G.O.T.T
 
1 anette:

skriven

Vad du är flitig. Så gott det ser ut....Kram Anette

2 Tess:

skriven

Mina tomater har inte heller mognat! Så himla märkligt :S Kram

Kommentera här: