Kallt

Det kommer bli en kall cykeltur idag, -0,4 grader. Funderar på om jag ska sätta på mig ett par byxor till men nej, det får vara. Det får räcka med mössa och vantar. Om mössan får plats under hjälmen vill säga men det tror jag inte. Jag sticker till jobbet, jag har en lång dag framför mig, slutar först fyra. Hoppas ni får en riktigt härlig dag. Det ska jag ha!
1 louisefoto:

skriven

Ha en fin dag

2 Camilla:

skriven

Brrr för att cykla i kylan! Hoppas du inte frös alltför mkt!

3 Käthes Mode:

skriven

Usch vad kallt!

4 The Place To Be:

skriven

Oooo vad kallt! Vi har haft tur och haft ca 10-15 grader i alla fall!

Kram Malin

5 Sara - Fitspo, fashion & food:

skriven

åh vad jobbig när det blir kallt så snabbt!

6 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Javisst var det kallt idag. Hoppas du kom till jobbet utan att förfrysa.

Kommentera här: