Torsdag

Så här såg det ut häromkvällen, tända ljus och plugg. De engelska böckerna är svåra. Det tar en timme att läsa två sidor eftersom jag måste först översätta innan jag kan förstå sammanhanget. Ibland känns det som att jag tagit mig vatten över huvudet med den här kursen men jag ska klara det!
God morgon, idag var det riktigt segt att kliva upp fast jag gick och la mig vid tio. Jag vill bara sova, känner mig väldigt trött. Men jag jobbar till tre och sen blir det en soft hemmaeftermiddag/kväll. Ha en härlig dag!
1 Nettan:

skriven

Hej Hanna,

Nu ska vi testa ditt minne här! ;)
Kommer du ihåg när vi var i Halmstad och dömde!

Kul att hitta din blogg!
Hoppas vi hörs!

KRAM Nettan (då bosatt i GBG)

Svar: Hej!!! Det är klart jag kommer ihåg dig. Har fortfarande kvar ditt nummer på telefon. (Om du inte bytt nummer förstås). Kul att du hittat till mig. Ja, det vore roligt att höras. Kram
Hanna

2 idategebos.blogg.se:

skriven

vad fin blogg!:)

3 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Vad är det för kurs?

Svar: Fenomen i palliativ vård heter den. Jag läser den på Växjös universitet.
Hanna

4 Marie:

skriven

Önskar dig en fin fin helg!
Kram Marie

Kommentera här: