Samlar information

Jag sitter med skolböckerna och har bestämt område för mitt arbete. Jag kommer göra en litteraturstudie på begreppen empati och närhet utifrån äldreomsorgen. Jag har mycket information att gå igenom så jag har egentligen inte tid att sitta vid bloggen, har bara tagit en kort paus. Men jag har ett litet virrvarr av känslor i huvudet, ena stunden tänker jag att jag inte orkar och att jag ska strunta i det, nästa stund känner jag mig full av självförtroende. Det är klart jag kommer klara det!
1 VERONICA - fashion blog:

skriven

Duktiga du! Skönt att ha bestämt ett mål, nu är det bara att sikta dit! :) Ha en fin tisdag, hoppas din dag varit grym och att du får en urmysig kväll!

2 angelica bengtsson:

skriven

Det känns ofta tungt i början.. men man får kämpa sig förbi det, lättare när man känner att man har koll och när man lyckas formulera allt till egna ord, lycka till!

Sv: roligt att du gillade tipsen :D

3 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Klart du kommer fixa det. Hejja!

Kommentera här: