Helt slut

Av olika anledningar kunde jag inte sova i natt och så vaknade jag tidigt av att Alexander låg i vår säng och hade problem med hosta. Efter jobb, storhandling och hämtning av Ida så kom mamma och Marcus hit och så sjöng vi igen.
Blev extremt sugen på julskinka och omelett så svängde ihop det till kvällsmat. Men det fattades köttbullar, rödbetssallad och prinskorv för att det skulle vara komplett. Men skinkan var god!
Kardemummakatt, pepparkakor och julmust. En god avslutning på den här dagen.
1 Lina:

skriven

Ååå julskinka!!! :) Vi måste också ta oss och köpa en snart känner jag!

2 Lilla Malin:

skriven

Mm, vad gott. Och kardemummakatt, det har jag aldrig hört talas om innan men de borde vara rätt lika mina eftersom jag inte heller har saffran och typ 2 tsk kardemumma i i princip all deg ;)

3 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Härligt när man kan frossa loss i allt julgott! Det blir något speciellt när man bara äter det vid den här tidpunkten varje år.

Hoppas du får en härlig helg!

4 Emma:

skriven

Jamen åå så gott med julskinka. Jag längtar efter all julmat!! Kram och en fin kväll till dig

5 IngelaMolly:

skriven

Men åh så gott det såg ut! Och vilken fin adventsstake!
Hoppas hostan lagt sig nu.
Kram
Ingela

6 Emelie Ekman Lindqvist:

skriven

Åh så gott :)

Kommentera här: