Fotbollslördag

Efter att mamma åkt hem så tog jag med mig barnen ut och kollade på fotboll. Rickard hade gett mig i uppdrag att kolla en av sina domare och efter det så observerade jag en av mina damer också. Jag missbedömde vädret helt så både jag och barnen hade alldeles för mycket på oss. Särskilt när vi var på arenan där det inte kommer in särskilt mycket luft heller. Luften blir ganska stillastående.

Kvällen tillbringades i soffan med barnen, godis och Ensam hemma 4. Nu väntar jag bara på att Rickard ska komma hem. Han är saknad!!
1 Sara - Hälsa & träning:

skriven

Orättvist att ni skulle få så fint väder när man själv suttit hopkrupen hemma hela dagen i skydd från spöregnet ^^

2 JOY Malou Schubert ♡ Everything starts with nothing:

skriven

Låter som en frisk, härlig dag!

Stillastående luft, ingen höjdare med mycket kläder hehe.. men men :D

Åh, mysig kväll! :) Sweet.

SVAR: Tusen tack, fina du! ♡

3 Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma:

skriven

Tack snälla! Lion somnade som vanligt runt 7 och sov sedan i vagnen resten av resan, såå skönt, Lova var vaken men det gick bra - skönt att vara hemma :D

Kramar

4 snie.blogg.se:

skriven

hehe jasså? ja jag e kvar =) uppdaterar dock inte lika flitigt :P

härligt väder!!

5 Sarah Persson:

skriven

Den kvällen lät så mysig! :D

Kommentera här: