Godkänd.

Den här dagen har präglats av nervositet. Jag har inte kunnat äta så mycket då jag hela dagen varit så nervös och inte vågat lita på mig själv. Anledningen stavas Löptest. I år har jag varit nervös helt i onödan då jag verkligen blivit bättre. Styrketräningen Rickard kört med mig har verkligen gett resultat. Om ni behöver personlig träning kan jag verkligen rekommendera min man. HÄR (<<LÄNK) hittar ni hans hemsida med information och priser. Om jag blev godkänd? Med goda marginaler. Happy girl!!!
1 Mira:

skriven

Grattis!! :D

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 Malin:

skriven

Wow så duktig du är!! Grymt;)

Svar: Det känns verkligen bra att jag klarat testet. :-)
Hanna

3 Maj BB:

skriven

Vilken trevlig blogg du har. Så kul att du tittat in hos mig, Skulle vara kul att vet var du hittade mig. /M

Svar: Tack. :-) Via hom2tiny klickade jag mig vidare. Vet inte exakt vilken blogg jag hittade dig.
Hanna

4 Mammatea:

skriven

Bra jobbat!

Kommentera här: