Morgonstund har guld i mun

Jag sitter här på uteplatsen. Solen skiner genom diset och en svag vind gör att det rasslar i löven och vinden smeker min kind. En underbar start på dagen. Att vara här och nu och inte tänka på så mycket annat än hur skönt det är att bara sitta här.
Njuter av mina rosenbuskar som är vackrare än nånsin.
Dagens frukost: vaniljyoghurt, jordgubbar, valnötter, solroskärnor och linfrön. Mums!
Älskar hur solen lyser i lavendeln.
1 SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

skriven

åh vad gott!

2 Linda:

skriven

God morgon!
Visst är det underbart att sitta och beundra allt det vackra man har omkring sig just nu. Viktigt att ta sig den tiden, det går ju så fort innan blommorna blommat över igen.

Ha en fin dag!

3 gittan:

skriven

Så fina bilder, ja visst är det viktigt att va här och nu.
Kram.

4 Lotte:

skriven

Så himla härligt att bara stanna upp och njuta av nuet :-) Själv tänker jag tillbaka på bröllopet för ett år sen❤️

5 Ninni:

skriven

Härliga bilder o vilken fräsch frulle :)

6 Marie:

skriven

Ohh är så mysigt att sitta och koppla av sådär, det gör jag nu på altanen =D, så svalt och skönt =D

Svar: Det var så härligt att bara sitta och vara!
Hanna

7 Mammatea:

skriven

Det gäller att ta tillvara på de där stunderna.

Kommentera här: