Tisdag

God morgon, näst sista dagen på året... Gårdagen gick fort, på morgonen satt jag och pluggade och sen när jag kände mig klar med det för stunden åkte vi vi iväg till busfabriken och var där några timmar. Nästa gång vi åker dit och det är kallt ute så ska jag ha mer kläder på mig för fy vad kallt det var. För barnen som är igång blev det givetvis varmt men jag satt en del still och då blev det riktigt kallt. Vi åt lunch och sen lekte barnen en stund innan vi stack iväg till stan för att köpa nya gympaskor som de ska ha i skolan. Till mig blev det även ett par vinterskor. Så skönt att slippa frysa om fötterna på kvällspromenaden som jag och Rickard tog efter kvällsmaten. Ett träningspass blev det också. Jag är inte den som trotsar kylan så jag sprang intervaller (400 meter) på löpbandet. Det blev ett riktigt bra träningspass.
Nu ska jag återgå till plugget, har i princip skrivit om hela arbetet, fick vidga begreppet lite och helt plötsligt hade jag mycket som jag hellre ville skriva om och som var mer väsentligt.
Ha en toppendag!
1 Helén i Vilrummet:

skriven

Busfabriken, phu jag blir trött bara att höra om det. Kan tänka mig att det var full rulle på barnen. Jag förstår att det var kallt att sitta still. Bra att du sprang inne för jag tror inte det är nyttigt att andas in så kall luft. Men idag är det lite varmare igen.
Kram Helén

Kommentera här: