Ledig dag

Den här veckan har barnen påsklov och eftersom att både jag och Rickar är lediga idag så åkte vi till Busfabriken. Jag tog med skolböckerna och repeterade en del av det jag läst medan Rickard roade barnen. När vi kom hem åt vi lite lunch och sen gick vi ut på en promenad medan Ida cyklade bredvid. Lite fotboll i trädgården med pojkarna och så lekte vi Datten. En sån där dag som gör att jag känner mig lycklig och full med måbrahormoner. Det blir inte direkt sämre av att det är soligt och varmt. Härligt!
När jag köpte tulpanlökar i höstas valde jag lite olika färger. Älskar den ovan!
 
1 Mammatea:

skriven

Låter som en bra dag!

2 Tweety:

skriven

Busfabriken besök blir det en hel del hos oss också, kul både för stora& små ;-)

3 Frida:

skriven

Oh vi besöker busfabriken en hel del vi också :)

Kommentera här: