I Valla

Eftermiddagen/kvällen har tillbringats i Valla med barnen. Rickard sprang LIU-loppet och det ville egentligen jag också men med tre matcher på fyra dagar sätter mina ben stopp. Jag vill inte dra på mig en belastningsskada. När jag såg löparna springa förbi blev jag avis, ville ju så gärna jag med. Snart är det Blodomloppet igen och då är det min tur. Jag och barnen hade det väldans trevligt iallafall. Kvällen avslutades med en varsin glass till barnen och sen kvällsmat på McDonalds. E

 
1 Marie:

skriven

Åhhh vad jag saknar dig & vad barnen har vuxit sedan sist. Så tråkigt att man ska "glida ifrån" varandra när mammaledigheten övergår till vardag igen =( är du ledig någon vardag & ex. vill till Valla eller något med barnen så sällskapar vi jättegärna!

Svar: Kul att du har börjat blogga. Saknar dig med och det var verkligen alldeles för länge sen. Är klar med min utbildning nu, bara examinationen kvar i slutet på maj så kommer ha massor med tid framöver. Hela två månader i sommar tex, först tre veckor semester och sen fem veckors föräldraledighet. Tycker absolut att vi ska styra upp en lekdejt framöver. Helst många. :-) Kram
Hanna

Kommentera här: