Jag hade ju bestämt mig

Nu blir det ett sånt där fotbollsinlägg igen. Jag hade observatör i matchen och jag fick mycket tips och saker att tänka på. Iallafall, första halvlek kände jag mig som en yr höna och sprang konstigt. Till andra halvlek tog jag tag i det och det blev mycket bättre. Rent bedömningsmässigt gör jag det bra, släpper på bra och killarna får kampa om bollen. Det blev en klockren varning som var riktigt skön att ta och en annan situation som jag felbedömde. 
Det som nu igen får mig att vela var att observatören tycker att jag ska döma damer div 2 och komma upp lite i systemet och slippa "döma på åkrar" som ikväll. Jag behöver inte bestämma mig nu men sån är jag, jag vill ju bestämma mig på en gång så jag slipper fundera. Så nu står vågskålen och väger, damfotboll eller herrfotboll. Det ena utesluter inte det andra men tankarna spinner rätt bra i huvudet på mig. Undrar om han skulle säga samma sak om han såg mig i en dammatch. Rickard har sett mig i damfotboll och jag är inte lika bra. Tjejerna accepterar inte min nivå och det blir bara tråkig stämning på plan. Men kanske att den "köps" högre upp. Jag vet inte..... 
1 Anna Adanir:

skriven

Kul och bli tillfrågad iallafall!
Hoppas du kan bestämma dig, tjejer är väl mer tjuriga :)
Kramis

Svar: Tjejer är verkligen sura. Missar man en grej så surar de över det hela matchen. Killar däremot är sura just när det händer och sen släpper det.
Hanna

2 Freddy:

skriven

Du hade bestämt dig och du borde hålla fast vid det.

Svar: Du har så rätt....
Hanna

Kommentera här: