Hallen

 
Ljus Yankee candle
Lykta Heart white du Nord
Fotoramar Zara home
 
Jag fortsätter fundera över hur hallen ska se ut och när jag surfade in på Nordljus så fann jag det vackra huset från Heart white du Nord. Tycker det är så fint och kunde heller inte motstå ett klick. I hallen vill jag ha det personligt med vackra detaljer och det viktigaste: fina foton på familjen. En byrå till hallen ska vi köpa så fort vi kommit på plats, måste mäta lite också så det blir rätt storlek.
1 Johanna:

skriven

Sv: Ja, jättehärligt, när man väl kommer in i det ^^ Vilken mysig blogg du har! :D Kram Johanna

2 felicia -:

skriven

tusen tack.
Haft en bra dag?

Svar: Ja det har jag. :-)
Hanna

3 Linda:

skriven

Tack för att du kikade in på min blogg :)

4 Sara:

skriven

Så fint :)

Svar: Tycker jag med.
Hanna

Kommentera här: