Vårtecken



Pojkarna plockade snödroppar åt mig idag. Gissa om hjärtat smälter när de kommer in med händerna bakom ryggen och säger "vilken hand" och när man gissat plockar de fram en bukett med blommor. Vad härligt med ett riktigt vårtecken.

Det var roligt att träffa tjejerna i Åtvidaberg igen. Eventuellt så blir det en fortsättning under våren med pysslandet. Vi fikade och tjejerna blev totalcharmade av Ida som bjöd på mysiga leenden. 

Resten av dagen har mormor och Marcus varit här. Vi tittade på hockey, ätit äggmackor och druckit alldeles för mycket te. Undrar om jag kommer kunna sova i natt.


1 yasmine modell mamma och fru:

skriven

åh fint med vårtecken

allt bra ikväll?

händer nå skoj? kram

2 Enni:

skriven

Sv: Tack så mycket! :D

3 Ida:

skriven

Men så mysigt med nyplockade blommor - i februari! Heja våren! :D

4 Hanna - ny i bloggvärlden:

skriven

Sv: Tack vad snällt :)



Härligt med vårtecken!

5 Josefine - Blivande au pair i USA:

skriven

sv. Trodde att någon skulle vara intresserad av en au pair blogg, men tydligen inte. Aja, det var kul att han länkade iaf :)

6 Marie:

skriven

Åh, jag älskar snödroppar! Jag blev helt lycklig när jag hittade en bunt i trädgården som jag inte visste om :)

7 Lina:

skriven

Hittade också en snödroppe idag, man blir helglad! Och vilka söta ungar du har :)

Kommentera här: