Tävla med Hannadesign




PRIS: Presentkort på 150 att använda i min webshop: www.hannadesign.se

Gör så här:

Gilla Hannadesign på Facebook

Gilla det här inlägget på Bloglovin
Om du har en egen blogg, tipsa om tävlingen där.
Skriv en kommentar i det här inlägget att du är med.

Sista dag för deltagande: 25 september 23:59.


1 Erica - 16 år och mamma:

skriven

Vad fina smycken du gör här! :)

2 anna:

skriven

kul med tävling :)

3 Soffi:

skriven

SV: Tack det gör jag verkligen! :)

4 Anonym:

skriven

TACk, gillar den också!

5 Helena:

skriven

Jag gillar de här stansade smyckena.

6 Ellinor:

skriven

Jag är med!

7 Helene:

skriven

http://helenewiklund.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment



Jag är med och tävlar! Har gillar på fb, på bloglovin och bloggat :)

Hoppas på tur!



Kram Helene

8 Lenitha:

skriven

Tack, jag hoppas också att han tittar ut snart!

Vad fina smycken, jag är gärna med och tävlar, skulle ju gärna vilja ha ett med bebisens namn på :)



Har länkat på min blogg!

http://guldiwa.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment



kram!

9 Caroline N:

skriven

Klart jag vill vara med och tävla! :) Älskar tävlingar! Jag gillar redan på FB och Bloglovin. Nu ska jag blogga om tävlingen!

KRAM Carro

Kommentera här: