Lite lyxigare



Mom2mom Love by Isabel Adrian

Isabel Adrian har gjort en mammakollektion i samarbete med Mom2mom. Den säljs enbart på Nelly.com. Jag älskar mönstrena och materialen och de vackra klänningarna klickar jag gärna hem. Härliga klänningar att använda på lite finare tillställningar. De har dock inte kommit in i shopen än och tur det för min plånbok.




1 Melanie:

skriven

Sv: ja det är roligt:) Är så med andra barnet, att magen växer snabbare:) Var ju bara 1 år sedan jag var gravid sist också, så det var ju inte så längesen:)



Inte långt kvar för dig nu, spännande!

2 steph:

skriven

snyggt!

3 Emma:

skriven

svar: Tack snälla =)

4 Pernilla:

skriven

Tack =)



Fina kläder!!

5 Sanna:

skriven

Snygga plagg =)

6 MyzaaN:

skriven

tack så mycket :D kul att du gillar det :D

7 Frida:

skriven

Det var snygga kläder!

8 Karolin:

skriven

Vilka fina mamma kläder, tycker annars de kan vara rätt tråkiga.

9 Elin - reseledare på Kreta:

skriven

Håller med, fina klänningar. Brukar annars ha lite svårt för gult på kläder men den där var ju jättesöt :)

10 Fia:

skriven

Sv: Tack :)



Men ååå så söt den gula var! Nu ska jag spana in din smyckessida :) Ha en bra kväll!

11 Ann-Charlotte:

skriven

Åh vilka fina klänningar, synd att man inte är gravid =)

12 Ronja Berntsson:

skriven

Snyggt!

Kommentera här: