Tags



En tjej beställde två tags med sina barns namn. På baksidan har jag stansat födelsedatum.

Vill du ha liknande: maila [email protected] eller skriv en kommentar.

Pris inklusive frakt:

1 tag: 60
2 tags: 70
3 tags: 80
4 tags: 90
1 Annika:

skriven

Dom är jättefina!

2 Nostariel:

skriven

:D

3 EMELIE:

skriven

tack!! fina nyckelringar! :D

4 ceeline@:

skriven

åh va fina, kanske beställer :)



Svar: Ja han är jättefin! :)

5 marina:

skriven

Riktigt snyggt :)

6 marina:

skriven

sv. tack :)

7 therese:

skriven

Snyggt! Hur "ristar" du in namnen i tagsen? :)

8 Ida - kreativity.blogg.se:

skriven

Men jisses vad fina! Såna vill jag kanske ha nån dag!

9 amy:

skriven

sv: men tack så hemskt mycket!

10 sevendaysaweek:

skriven

sv: åh, tack så mycket!

11 Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥:

skriven

Fina! Har du i guldplätering också?

12 Johanna:

skriven

oj så fint :)

13 Lenitha:

skriven

Tack så mycket!

Vilka fina tags, en sådan kommer jag absolut beställa när bebisen kommer! :)

14 ladymuffin :):

skriven

sv; aw okej! :) Ha en fin kväll! :)

15 Ellenor:

skriven

Åh, jag vill gärna beställa! =) En med min dotters namn och en med sambons. Hur går jag tillväga? /Ellenor

16 Mikaela:

skriven

TACK!



åh, vad fint halsband :)

17 therese:

skriven

Sv; Häftigt!

Vart får man tag på dom grejerna?

18 Emelie:

skriven

Super fint! Längtar till dom anländer! :)

19 Petra:

skriven

hoppas du har haft en bra helg skrev min kod bland mailen

20 Ida Sandell Stålsjö:

skriven

SV: tack! jag är ganska nöjd med dem, hehe!

21 ceeline@:

skriven

Svar: jaa dom e ganska coola :)

22 Paulina hilding:

skriven

Gud såå fin :)

23 STYLE CRUSH:

skriven

sv: åh tack!



hoppas söndagen varit toppen!

24 Lisa:

skriven

Fina :) Jag gör också smycken och gillar stansade metalldelar!

25 Sara:

skriven

Sv: jao, riktigt surt :c kan inte folk lära sina barn skillnaden mellan sitt och nån annans lixom.. ;/



Supergulliga smycken!

26 Caroline:

skriven

sv; ja visst lyckades han!



Så fina smycken. Blir nog en beställning i framtiden :)

27 Jenna:

skriven

Vilket fint smycke. Jag vill gärna ha ett med min sons namn på! Kan jag betsälla ett av dig? Kram!

28 Emma Lee:

skriven

gud vad fint ska faktiskt höra me min syster om hon vill ha ett med sin dotters namn på

29 Jessica:

skriven

fint!

30 Sara:

skriven

Tack! =)

31 Jennie - Stolt matte och blivande mamma:

skriven

sv: tack så mycket :) den är så liten så än..



Vilka fina smycken, älskar dessa :)

Kommentera här: