Långklänning



Jag gillar den här klänningen. Den har vackert fall och jag gillar att den är svagt randig. Perfekt till många tillfällen.
1 KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm:

skriven

Den var jättefin :)

2 Hemmakatten:

skriven

Jättefin klänning! Den hade jag kunnat köpa rakt av. Ha en fin måndag!

3 Liza:

skriven

Svar Det tycker jag du ska göra, jättebra är den! :)

4 Sadia:

skriven

åh vilken fin

5 Ellenor:

skriven

sv, ja eller hur :)



fin klänning!

6 Lisa:

skriven

finfin klänning!



sv:tack tack!

7 Sara:

skriven

Så fin!: )

8 Nicole:

skriven

Den var superfin! jag hade haft svårt att hålla den vit bara..

9 CJ:

skriven

SVAR: Men eller hur, helt fantastiska bilder! Ha en fin måndag. :)

10 Sandra:

skriven

Så himla fin! :)



Ja matchen var en rysare verkligen och väldigt underhållande ju.

11 Camilla:

skriven

.. och här kikar jag in och ser att du är gravid. Underbart! Klänningen kommer passa dit utmärkt, slå till vettja. Tack, det värmer.

12 neli:

skriven

åh vilken fin klänning =)



ja erkänn låten är bra? älskar beyonce!

hoppas att du får en bra måndag fina du!

kram

13 J e n n s a n s m o d e ♥:

skriven

vacker!

14 Carro:

skriven

Vilken fin!

15 cassandra:

skriven

gaaaah va snygg klänning!



sv: Åh, tack! Va roligt att du gillar mina bilder! Det kommer upp fler ikväll så kika gärna in igen!

<3

16 frida:

skriven

Verkligen fin klänning o du verkar passa i vitt, jag ser mest ut som ett lik i den färgen tyvärr

17 Al:

skriven

den är jätte fin !

18 Linda:

skriven

Hej! Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade till dig också! Vilken underbar klänning, en sån måste jag nog beställa. Tror på fler varma sommardagar :)

Kommentera här: