Klädfunderingar



Långt linne Vila

Skor Keds
Shorts D Brand

Jag är sugen på shorts. Det är ett plagg som passar till det mesta. Jag har stuvat ner mina shorts i källaren. De känns inte så aktuella att ha i sommar då jag lär vara ganska stor om magen. Jag har ett par korallröda som skulle vara fina ihop till ett vitt linne. Jag ska nog spana efter ett par som går att ha även med mage.

Linnet ovan känns perfekt som gravidlinne men också att ha efter ihop med tighta brallor. Det börjar synas ordentligt att jag har en bebis i magen och få av mina linnen passar nu. Men jag tänkte försöka vänta lite till med att shoppa en massa tills jag vet vad jag vill ha.

Bilder:  Nelly.com
1 madde ( fjortis ):

skriven

Vad har du för stl i mamma kläder till i sommar tror du har ev en.jeans kjol du kan låna

Kommentera här: