HM news



HM har fyllt på webshopen med nyheter. Dessa tre är mina favoriter. Den puderrosa varianten är en potentiell kandidat till nyårsafton. Jag tycker att den är underbar. Bustiern skulle jag kombinera med en kavaj och ett par svarta finbyxor.

Bilder: hm.com

1 Sofia:

skriven

Tack så mycket! (bildkommentar)

Jätte snygga klännigar!

2 Eleonore:

skriven

Det har kommit så mycket sött på H&M nu! :D

3 Anonym:

skriven

tack!



snygga grejer förresten :D

4 Linda:

skriven

Klänningen i mitten är riktigt fin :)

Sv: Det är bland det bästa som finns. Speciellt på vintern när man varit ute i kylan, då är det som godast :D

5 Marcus Å:

skriven

Läs din mail!

6 Ellinor:

skriven

Beställde den gröna mitt i min pluggpanik. Unna sig är ju viktigt ;)

7 ana:

skriven

bustiern gillar jag :)

8 Nina:

skriven

Fina saker på H&M!

Kram N.

Kommentera här: