Mitt modeår

Alla bilderna är klickbara.

      

Januari - Mars

 

   

Vår/Sommar
              

Höst/vinter

Eftersom att det nu är sista veckan så kommer jag göra sammanfattningar om året. Först ut är modeåret.

Så här har jag sett ut under året. Allt är favoriter och kommer följa med även till nästa år. Ledordet är kjol för första halvan och brallor/oversize toppar för andra halvan av året. Jag gillar verkligen shorts och strumpbyxor.

Nästa år vill jag komplettera garderoben med fler toppar, blusar och lite mer finkläder. Har känt de senaste gångerna jag ska ut att jag inte har något att ta på mig vid finare tillfällen. Kostymbyxor känns som ett måste. 

Jag skulle vilja lista årets bästa köp men det går inte. Kan inte välja......
1 Erika:

skriven

Älskar tröjan från Avana.....är en "kunskaptröjja" freak:)

God morgon!

2 Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 34 ♥:

skriven

Jag blir imponerad av er som orkar göra dessa sammanfattningar, själv orkar jag aldrig :P

3 MK - mode - inspiration - outfits blogg mm:

skriven

Snygga outfits!

Kommentera här: