Only two days left

Vi har varit riktigt hurtiga så här på kvällskvisten och tagit en lång promenad. Var ute i 2½ timme. Känns skönt efteråt att ha rört på sig ordentligt. Funderar på att titta på Mumien klockan 8 (går på canal plus) och sedan blir det läggdags tidigt. Jag jobbar helg igen och R ska döma en fotbollscup hela dagen.

 Hemma hos mormor och morfar i söndags.

Nu är det bara två dagar kvar till Samuel kommer hem. Åh vad jag längtar. Jag har inte kunnat prata med honom  så mycket som jag velat eftersom det är fel på biopappans mobil. Men ikväll fick jag tag på honom så jag kunde prata lite med honom. Lillplutten.

1 Petra:

skriven

Vilka mysiga bilder!

2 Fru Evelina:

skriven

åh så stora de har blivit killarna!! tiden går verkligen fort =)



kram!

3 Käthes mode & skönhet hos Amelia:

skriven

Låter mysigt med långpromenad!

4 Jasse:

skriven

Vad härligt med en långpromenad! =)

Kommentera här: