Påsktävling

 BILD: PRIVAT

Vi kör en liten tävling idag. I potten ligger ett "hubbabubba"halsband, sponsrat av Hannadesign. Alltså av mig. :-) Halsbandet är nickelfritt och ca 75 cm. Det enda ni behöver göra för att delta är att skriva ett inlägg i er blogg om att ni är med och länka till detta inlägg samt skriva en kommentar att ni är med i detta inlägg. Tävlingen håller på till midnatt på påskdagen. Ni får låna bilden.

1 Randy:

skriven

tack så mkt =) Vilken härlig blogg du har!

2 Anonym:

skriven

Sv: Ja kanske det :P



Vad gör du då? :D



Kram

/Linnéa

3 sara:

skriven

ah lr hur! tur/otur att de inte finns i min hemstad ;) har du några planer inför påskafton? glad påsk på dig!

4 Molly:

skriven

Vilket underbar halsband! klart jag är med och tävlar om det.

5 *Camilla*:

skriven

Jag är absolut med :)

OCh här är länken:

http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/april/pasktavling-hubbabubba-halsband.html



Glad Påsk

6 Amanda:

skriven

Åh vilket fint halsband. Jag vill såklart vara med. ^^

Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-halsband-1.html

7 Erika-mode-pyssel-tävling:

skriven

Jag är med och har länkat på http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8651171

8 Josefine:

skriven

http://blaeld.blogg.se/?tmp=12134830



Jag har länkat på min blogg och hoppas såklart på vinst av det vackra halsbandet!

9 Kelly:

skriven

ja e med o tävlar :)

10 mellen:

skriven

JÄTTEFINT Halsband.. jag är såklart med har länkat till tävlingen på min blogg =) Skulle bli suuuperglad då jag har sån otur i tävlingar. =)

11 Lisa:

skriven

Hej!

Jag är inne på din blogg titt som tätt utan att lämna något spår efter mig. Gillar din stil och du verkar att var en trevlig person. Jag har ingen egen blogg, med jag vill gärna vara med att tävla om detta läckra halsband. Går det? kram Lisa

12 caroline:

skriven

Jag är med:)

13 Vilja:

skriven

Åh va vacker, skulle passa perfekt runt min hals nu tills tudenten i sommar! I`m in! Nu håller jag båda mina små tummar. Ha det fint! Kram

Kommentera här: