In my (shoe)closet


Jag blev lite sugen på att kika igenom mina skor. Det är inte lite skor jag har. För att vara mig alltså. Minns för några år sedan. Då köpte jag ett par skor och så använde jag samma ända tills de ramlade sönder (nästan). Spelade ingen roll om jag bara skulle promenera eller om jag skulle på fest. Lite annorlunda nu. Mina favoriter är de nya stövlarna från Donna Girl, vinröda stövletterna från Ellos och de bruna stövlarna från Ellos. Jag kan också konstatera att jag behöver inga skor. Ett par pumps saknas. Men jag går aldrig på fest så det känns som ett onödigt köp.



Mina höst och vinterskor. Börjar överst från vänster

♥ Kilklacksstövlar Donna Girl
♥ Stövlar Josefsson
♥ Bruna stövlar Ellos
♥ Svarta stövlar Skopunkten
♥ Skoletter Din Sko
♥ Vinröda stövletter Ellos
♥ Grå stövletter Laredoute
♥ Bruna ankelboots Josefsson



Mina vår- och sommarskor

♥ Röda rosettsandaler Asos
♥ Ballerina med kilklack Laredoute
♥ Svarta sandaler med kilklack Laredoute
♥ Cremefärgade kilklackar Laredoute
♥ Silvriga kilklackar Laredoute
♥ Vita tygskor Soft Grey
♥ Adidassneakers (sjunger på sista versen) Laredoute
♥ Ballerinas Laredoute
♥ Ballerinas Mellow Yellow Laredoute
♥ Espadrillos HM
♥ Randiga ballerinas Peperoni
♥ Röda lackballerinas Ellos
♥ Röda sandaler Soft Grey
♥ Rosa ballerinas Ellos
♥ Rosa ballerinas Laredoute
1 Angelica:

skriven

fina skor du har!

Kommentera här: