31 december

På årets sista dag ska jag jobba. Börjar klockan sju. Idag får det bli en morgonpromenad för R har bilen. Ska bli skönt att röra lite på sig. Höll på att försova mig. Halv sex fick jag för mig att titta på klockan. Så då var det bara att skutta upp ur sängen.

Igår kväll var det några ungar som slängde ut smällare från balkongen. Tänk om någon hade fått de i huvudet. Vi ringde störningsjouren så sen slutade dem. Polisen hade inte tid. De hade viktigare saker att göra. 
                                                                 

                                                          image701  

                                                                 Så här ser jag ut idag.

♥ Linne HM
♥ Långärmad top Cherry tee
♥ Byxor HM




1 samantha:

skriven

Tack för hjälpen. det blir den blå!

2 Tobias:

skriven

svar: nice :) jag älskar filmer man ska se om och om igen = D

3 Anette:

skriven

Ha en bra dag o Gott Nytt!

Kommentera här: