En recap på februarimånads inlägg

Imorgon är det första mars och eftersom 2020 är skottår så bjuder februari på en extra dag. Jag har samlat ihop några av mina favoritinlägg från februari. Inlägg som jag personligen tycker har fått för lite besök och därför behöver puffas upp.
På sportlovet åkte vi till Visingsö hela familjen. Det var en mysig dag och vi hade tur med vädret. Ett besök på Visingsö
Veckans utmaning fortsatte: vecka 7 Burpees och vecka 8 att få upp flåset. 
Den här veckan fokuserade vi på sömnen.
Är det några av mina läsare som hänger på utmaningen? Hojta till isånafall!
Jag bjöd också på en Favorit i repris och så sprang jag löptestintervaller med Rickard och Marcus. I strålande sol faktiskt så det var härligt. Jag berättade om mina mål för februari. Har jag uppnått dom nåntro? Mina mål för februari
Min bestämda ståndpunktär att inte vara vegatarian och i det här inlägget: Varför inte vegatarian kan du läsa om varför. Såklart skrev jag också om mina tankar kring keto
Jag berättade om en podd som jag lyssnat på där jag fick reda på en hel del intressanta saker.
Jag funderade över om kroppen kan drivas på ketoner  och så berättade jag att jag har fått nytt jobb på sjukhuset.
Ett inlägg som jag tror många har missat är min lista med lite roliga svar på olika frågor. Finns HÄR.

1 Tess:

skriven

Ja tänk vad tiden går fort vännen :( snart börjar ja mitt nya jobb gud så nervös jag är

2 Therese Carlsson :

skriven

Ja idag får vi kvinnor fria till våra killar 😊 vart köper man en sån där apparat som man mäter keto jag har bara en sån som man mäter blodsocker 😊

Svar: Jag har en freestyle precision neo. Med den mätaren kan jag mäta både blodketoner och blodsocker.
Hanna

3 Ullie:

skriven

Svårt att det är mars redan ändå Visingsö gillar ja blir några ggr per år . Nära på en utflykt sådär

4 Lillfoppan :

skriven

Åh vad härlig lista du har gjort! Vilket härligt februari med en sportlovsvecka med familjen! :)

5 Diana Saelöen:

skriven

Vilken bra idé att göra en sådan recap. Såg några hänvisningar till inlägg jag verkligen vill läsa....

6 Elin:

skriven

Fint att åka på en liten utflykt & se lite hav. Mysigt! Grattis till nya jobbet! Hoppas du kommer trivas där.

7 Paulina:

skriven

Mysigt med en trip till Visingsö 😍 Det är så fint där! Kul att läsa kring din kost och träning. Vet. Inte riktigt vad Keto innebär så det är intressant att läsa om 😊

8 - E:

skriven

En så fantastisk idé att puffa fram gamla inlägg. Det känns overkligt att det redan är mars 2020, vart har tiden flugit? Ditt inlägg om vegetarisk/vegansk kost är förresten riktigt intressant.

Kommentera här: