Min lördag i bilder och ord

En härlig lördag kan man man sammanfatta dagen med! Solsken, härlig fotboll, lekplatshäng med barnen och så en kortis i skogen.Det var så skönt i solen att jag inte behövde ha på mig vinterjackan. Vårkänslorna sprudlar i kroppen. Hoppas på en lika fin morgondag.
När jag skriver det här inlägget är klockan över fem och det är fortfarande ljust ute. Det har det i och för sig varit ett tag. Är du likadan förresten angående när ljuset kommer tillbaka? Min kropp blir lika förvånad varje år. Särskilt de där första dagarna när det är ljust halv fyra när jag åker hem från jobbet. Och så har vi det där med vårtecknena: min kaprifol har vaknat!
Mer bilder från dagen! Laxpytt till lunch efter min match. Ida ville visa hur hon kan klättra på nätet. Jag ville hänga knäveck och då ville Ida det med. Sen blev det en promenad i skogen efter mitt önskemål. Myspys!

Kommentera här: