Dagens träning

Idag mötte jag och Rickard upp Marcus för att springa intervaller. Tanken var att jag skulle känna på löptestet och se var min form egentligen ligger. Precis som jag skrev tidigare idag. Det är helt klart skillnad att springa med bättre förutsättningar även om det samtidigt blev tyngre idag på grund av luftmotståndet. Det har vi ju inte på löptestet då vi springer på bana inomhus. Bröt efter 32 intervaller av 44 på grund av akut kissnödig. 🙈 Det får inte hända på riktiga testet sen!
Bästa tightsen från MPWR Sportswear. Sitter helt klart bäst av alla träningstights som jag har.
Bästa teamet!
Soligt och fint. Imorse var det fem minusgrader men temperaturen steg snabbt så det var riktigt behagligt när vi sprang.
Min återhämtning: 80 gram macadamianötter. Så gott! De smakar typ smör och salt. Så gott ju!
 

 
 

 
 
1 Madde :

skriven

Det där kisseriet kan allt ställa till det :-) Tyvärr är det sådant man inte kan styra över, men så surt då det händer då det absolut inte får hända.

2 Therese Carlsson :

skriven

Har aldrig ätit dessa nötter förut, är egentligen ingen nötmänniska men jag gillar salta jordnötter men det är oxå dom ända haha... Härligt att ni tränar dom där intervallerna 😊 bra kämpat med träningen 👍

3 Annica:

skriven

Jag ÄLSKAR saltade jordnötter! Men kan tyvärr inte äta dem länge då dottern får anafylaktisk chock (Allergi å det extremaste) vad gäller nötter... :( Såå tråkigt!

Hoppas att du inte behöver springa på toa på riktiga testet sedan! :D

4 Rebecca :

skriven

Vilka snygga träningstights! 😍
De där nötterna har jag aldrig provat, inte ens hört talas om innan faktiskt. Men å andra sidan så är jag lite känslig mot en del nötter så skulle nog inte våga chansa och smaka dem heller 😏

5 Diana Saelöen:

skriven

Macadaminötter har jag nog aldrig smakat....finns de i vanliga affärer? Vet du, jag bara älskar din mössa....!!!
Hoppas du haft en fortsatt bra dag.

6 charlottelinden.se:

skriven

Du är så duktig med löpningen! Har du alltid tyckt om att springa eller är det någonting du har lärt dig att älska efter hand? :)

7 Paulina:

skriven

Vad bra gjort 😊 Själv tycker jag intervaller är så tråkigt. Så jag kör bara distans, även om det vore bra att variera. Haha, känner igen det där med att bli kissnödig mitt i löpningen. Händer alltid och är så jobbigt 😅

8 nouw.com/Sannaevelyne:

skriven

Underbart att få träna i solen! Har inte provat dessa tights.. mina favoriter hittills är ifrån märket springer,galet bra! Sitter som ett smäck & inget genomskinliga :)

9 Lexochlogan :

skriven

Ja det blir helt klart lite andra förutsättningar ute än på bana inte minst pga luft och väder. 32 av 44 känns ändå riktigt bra

Kommentera här: